Nacksparr.

Nacksparr. Jag stog i duschen imorse och tvattade haret nar det helt plotsligt knakar till ordentligt i nacken och hogra axeln. AJ. SOM. FAN.
-
Det ar lite battre nu men kan verkligen inte luta huvudet at hoger eller vrida det utan ar fast med huvudet svagt vridet at vanster. Detta kom inte sarskilt lagligt da tanken var att jag skulle plugga accounting non stop idag. Antar att detta ar straffet for att jag inte borjat plugga tidigare.
-
Nu ska jag stappla ut i koket och slanga in Joys varmepase i mikron igen. Som fd tennisproffs ar hon ganska bra pa muskler och skador sa hon klamde lite pa mina axel/ryggmuskler och konstaterade efter ungefar 2 sekunder att mina muskler ar extremt stela och det ar tydligen "pretty bad". Speciellt sidan som jag inte har nacksparr i. Skulle ju vara helt underbart om jag lyckades knacka till den sidan ocksa.
-
JAVLA skitsang! Min kropp tar sa mycket stryk pa grund av min stenharda sang.
-
Men jag borde val egentligen inte bli forvanad, hittade detta pa vardguiden:
"Nackspärr kan du få om du har
belastat nackmusklerna ensidigt (check)
rört på dig för lite (check)
eller är orolig och stressad" (check)
-
Livet ar emot mig just nu
(ps: anledningen till stracken mellan styckena ar for att texten i nte ska tryckas ihop till 1 stycke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0