Toga, Lindt och Lipton

Jag lever!
Sen jag skrev forra gangen har det inte hant sa himla mycket spannande.. en vecka till i skolan var det och nu ar det mid semester break denna vecka!
-
I torsdags var det Toga Party pa Roundhouse har pa campus och det var 100tals dansande studenter i togas. Lite otippat att alla verkligen skulle ga all in och kora toga! Valdigt roligt sa klart!
-
Jag och Chrissy kopte ett blatt lakan pa K-Mart for $8, klippte det i tva delar, snurrade in oss och satte ett skarp i midjan for att halla det pa plats! Sjukt snygga var vi mitt bland alla vita lakan.
-
Idag maste jag handla mat for jag har verkligen ingenting kvar. Sen ikvall forsoker mina vanner fa med mig pa att se Paranormal Activity som Village visar. Jag ar daremot extremt tveksam och radd for att jag aldrig nagonsin kommer att kunna somna igen om jag ser den.. Men vi far se!
-
Nagot vi har upptackt inne i stan ar Lindt Cafe som mycket mojligt kan vara den basta platsen pa jorden. De har en kilometerlang meny over olika chokladdesserter och det ar totalt omojligt att valja vad man vill ha. Det ar tur att Lindt iallafall ligger en busstur bort, annars hade det blivit mitt andra hem och det hade nog varken min kropp eller planbok gillat.
-
En dag nar vi stod pa varan ena balkong borjar folk i huset mitt emot peka ovanfor varat hus. De springer efter kameror och ropar pa sina roomis. "Va fan har vi pa taket???" tanker vi och forsoker kolla upp. Men da skriker vara kara grannar att vi maste springa over till andra balkongen och kolla. Sagt och gjort, och detta vad var vi sag. Lipton (Lidton?) korde ett valdigt smart satt att gora reklam, speciellt nar det var typ 30 grader varmt och Coogee Beach lar har varit fullsmockat.
Jag har pluggat statistik, inte sa himla roligt om jag ska vara arlig.
Lindt Cafe var ju som sagt ganska najs
Jag at 3 stycken mini mousse, en vit, en mjolk och en mork. Aaaaah ni forstar inte hur gatt det var!!
Typ sa har sag jag ut i min toga.
Kom pa att jag glomt visa bild fran varan beromda pannkaksmiddag!
Jordgubbar, glass och lonnsirap, inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad ska du med HM och Zara till? Du har ju lakanen på K-Mart. Skitsnyggt!

2010-04-05 @ 19:08:39
Postat av: Cissi

statistiken känner man ju igen...fast för mig hette det "övre kvartiler" :) jag lider med dig. men annars verkar ju aussie-land jävligt najs hörrdu!

2010-04-07 @ 01:54:56
URL: http://ceciliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0