For lat for mat

Jag kommer leva pa mackor har nere. Planen var att jag skulle ha gatt och handlat riktig mat nu pa kvallen, men jag fastnade pa the Library istallet dar datorerna finns och nu orkar jag verkligen inte ga dit. Grejen ar att den stora mataffaren ligger ca 15min bort, och det ar uppforsbacke hela vagen. Sa jag ar inte sa jattemotiverad till att ga dit, plus att det suger att spendera pengar pa mat :P

Na, det far bli minishopping pa varan pyttebutik som finns pa Village ikvall istallet.

Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

MEN... du måste äta ordentligt. Och nyttigt. Mackor är inget fel om du har bra pålägg och mycket grönsaker. Och uppförsbacken är bra vardagsmotion - var GLAD för den!!!

2010-02-11 @ 11:59:52
Postat av: Cicci

Det kunde ju vara värre... de kan ju vara uppförsback på vägen hem när du ska släpa på all mat... :P Men vad kul att du kommit fram ordentligt och trivs so far,

kram!

2010-02-11 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0