Take off

Det är inte mycket kvar att packa nu och om ca 1½ timme åker vi till Arlanda. Börjar bli lite nervös nu men det är 1000 gånger bättre än vad jag hade räknat med!

3 väskor (tot. 55kg) med kläder, skor, böcker, dvd mm. har vi redan skickat iväg till Sydney med Travel Cargo. De kommer fram på onsdag morgon till Sydney Airports cargo terminal så på nått sätt jag ska få med mig 4 stora resväskor från flygplatsen, det blir sjukt spännande att se hur jag ska lösa det.

Till er som inte vet, jag har nu officiellt bytt mitt förnamn Ulrika till mitt mellannamn Emelie. Detta är pga att ingen utanför sveriges gränser (ens knappt innanför) kan uttala Ulrika så det blir lättare såhär!

Min laptop får inte följa med till Sydney, den är alldeles för tung och det finns inte en chans i världen att jag ska orka släpa på den under resan. Därför dröjer det kanske ett tag tills det kommer upp bilder på bloggen eftersom jag måste köpa en ny laptop när jag kommer dit. Men det finns ett sk e-library där jag bor som har öppet 24/7 så uppdatera kommer jag iallafall kunna göra.

Ska försöka hitta en dator i London och Hong Kong så stay tuned om ni vill vara säkra på att jag överlever ;)

Ha det så jävla bra i Sverige alla fina, kom och hälsa annars ringer jag nästa gång jag är i lilla landet lagom




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lilla hjärtat, det kommer att bli sååå bra.

2010-02-08 @ 10:59:49
Postat av: cissi bejbom

Vilken fin bild! Jag har en känsla av att det kommer att bli så himla bra tjejen! Ska man kalla dig Emelie nu alltså? Känns konstigt, fast jag förstår varför! Hade bäst nu, så hörs vi under tiden.. Jag föreslår mailväxling fina du! Pussar och kramar Cissi

2010-02-08 @ 20:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0