UNSW approved

Sa imorse kom jag pa att min super avancerade grafraknare antagligen inte ar godkand for att anvandas under exams, sa darfor fick jag bege mig till bookshopen har pa campus och leta efter en ny. Tog den billigaste som fanns, en vit HP for $18.95. Asbra. Precis innan jag skulle ga sa killen bakom disken "don't forget to get it approved". Eh? What? Tydligen maste man ga till Student Central och fa sin miniraknare godkand for att fa anvanda den pa provet. Hade ju varit lagom kul om jag dykt upp imorn med en sprillans ny raknare men anda inte fatt anvanda den.. Men jag fixade klistermarket pa no time sa nu maste jag bara forsoka lista ut hur raknaren funkar, men det kan val inte vara sa himla svart.

Imorse drog Chrissy till flygplatsen for att aka hem over lovet. Jag haller redan pa att avlida av ensamhet. Alla (seriost, ALLA) pluggar just nu men jag gar bananas om jag inte kan ta en paus och kila in pa chrissys rum och prata ett tag eller kolla tv. Hur fasiken ska nasta vecka ga nar jag ha 2 prov??? Ah vad jag langtar tills den har skiten ar over. Da javlar ska vi sla klackarna i taket.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0