Aldrig mer Dell

Det var ungefar 2 veckor sen jag bestallde min laptop fran Dell.
Den forsta order bekraftelsen var fel sa de fick gora om och gora ratt, vilket tog ett par dagar efter flera samtal med varldens samsta kundservice.

Idag fick jag detta mail:

"There was some slight error in software and it happen not only to you.
But also to customer that order the same computer as you.
I would like to apologize on the delay of your computer.
Delivery might be roughly another 2 weeks.
Do let me know if you need any further update.
Thanks."

Jag skrek nar jag laste mailet och personerna brevid mig har pa library tittade GANSKA snett pa mig. Men jag ar valdigt, valdigt forbannad pa Dell just nu. Jag behover min dator!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatar dig lite for att du har de sa bra. Men jag ar lite glad for din skull ocksa:)

2010-03-03 @ 14:59:40
URL: http://annaleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0