Alskade Village

Jag maste bara visa hur mycket jag alskar att bo on campus!

Imorgon till exempel. Den fina roda rutan visar exakt vart min lagenhet ligger i Village. Det svarta stracket visar min gangvag. Forst har jag en lektion 10-11 i the Chemical building (stora gulgrona rutan) och dit ar det en cirka 2min promenad om jag gar riktigt langsamt. Darefter mellan 12-13 har jag en tutorial i en sa kallad Hut (lilla gulgrona rutan) som ni kan se ligger alldeles brevid Village. Detta betyder alltsa att jag max kommer behova forflytta mig 200m imorgon. Och under haltimmen mellan 11-12 gar jag antagligen hem och chillar lite, for det ar ju sa himla nara!

Just det, pa onsdag har jag en tutorial i den langa byggnaden E12 (Australian School of Business) och en lektion i den assymetriska F8 (School of Law). Sweeet!

Jag ar overlycklig over att slippa bussar och skit for att ta mig till skolan.

This is paradise
.




Nej for fan nu maste jag avsluta min management uppgift. Det dar med att fokusera kommer aldrig att bli min grej.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tror man ser din lgh via UNSW Village webcam. Stämmer det?

2010-03-12 @ 10:19:06
Postat av: Engman

Ja! Tornet i mitten, hogst upp till vanster! (mot racecoursen) Mitt rum ar pa andra sidan dock.. Men man ser ju ena balkongen! Fast det ar ju pa gaanska langt avstand!

2010-03-14 @ 07:02:13
URL: http://awfsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0