Hello sweeedeen!

Kara blogglasare!

Detta ar en historisk dag. Jag har antligen, efter nastan 1 manad i Australien (hur fasiken gick tiden sa fort??) lyckats sparka igang internet pa en laptop har i lagenheten!! Detta betyder att jag langre INTE behover springa ivag till e-library eller uni biblioteket sa fort jag behover internet! It's a hallelujah moment people!

Laptopen jag skriver pa ar ett resultat av Dells klantighet.. Forhoppningsvis kan jag borjar slanga upp bilder om 1 vecka.

Skolan gar bra hittills, forutom att min statistics larare bryter pa nan indisk/arabisk dialekt och pratar i 120 sa jag fattar i princip 0. Men det far losa sig! 2 av 5 lectures har jag i the law building som vart klar 2005. Deras storsta lektionssal dar jag haller till ar stor, luftig, sjukt bekvama stolar (kan bli farligt tidiga mornar..) och har ett STORT fonster som slapper in massa ljus. Sen ar det en klar fordel att juridik byggnaden ligger sa nara att jag kan se den fran balkongen.
Nagot jag kan konstatera ar att jag ALSKAR att leva on campus! Jag gar hemmifran 10min innan lektionen borjar och ar hemma max 10min efter att den slutat! Har jag en haltimme kilar jag hem och ater mellanmal, det ar perfekt!

Nu ska jag kolla Grey's Anatomy, ata choklad och undvika att tanka pa hur mycket jag maste plugga imorn! Runt 8 ikvall (just nu ar klockan 18) ska jag traffa en van och ata pizza och prata om allt som hant under veckan, och det ar en hel del om man sager sa..

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hur konstigt det än låter var statistik mitt bästa ämne, i alla fall betygsmässigt sett. Jag blir din coach!!!

Oj, nu ska jag fixa en 40-års-tårta...

2010-03-05 @ 11:33:19
Postat av: cicci

HALLELUJAH!!!! DATOR!!! BILDER!!! ser fram emot dom :)

2010-03-05 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0