Jag fryser

Det ar KALLT i Sydney idag! Jag skulle gissa pa runt 20. Men det ar ingen sol och det blaser som faaen sa jag var tvungen att ha jacka pa mig nar jag gick till skolan imorse :'(

Igar var jag daremot 5 timmar pa Coogee beach efter skolan vilket var helt underbart! Jag badade till och med men vagorna var enorma och extremt starka, man fick kampa for att ta sig tillbaka upp pa stranden! Sen vart en kille ett par meter ifran mig brand av en manet och da kandes det inte lika kul att plaska runt i vattnet langre..

Idag borjade jag inte forran 15 sa jag snoozade fram till 10 innan jag gick upp, at frukost och laste lite mikroekonomi. Ikvall ska vi pa en fodelsedagsgrej pa the rege, en van till mig fyller okand alder men jag och Joy har bakat en chokladkaka till honom! For vad fasiken ger man till nagon man bara har kant i nagra veckor?? No idea.

Imorn ar det 2h management mellan 9-11 och sen 1h statistik mellan 12-13 sa det ar en mellanlang dag! Min langsta ar mandagar, 4h totalt, onsdag och torsdag ar 3h och tisdagar 2. Heeeelt ok schema!
Efer lektionerna imorn har mitt tower 5 har i village en liten get together fran 17, vet inte riktigt vad vi ska gora men varje tower har en ansvarig och varan har tydligen hittat pa natt spannande.

Den 25e mars annordnar varan Village tillsammans med alla andra Villages i Sydney (finns 3 till tror jag pa andra universitet) en Harbour Cruise! For $38 far man ata och dricka hur mycket som helst pa en bat som cruisar runt hamnen. Jag maste inforskaffa biljett SNARAST. Det kommer blir galet.

Nej nu har jag nog inget mer att skriva.. Vi hors nar jag har natt mer a beratta!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag fryser också, men här är det +2 när det är som bäst.

Men det är LITE vår i luften ändå. Och ljust.

Chokladkaka är perfekt. Det är omtanke.

O som vanligt - avis på allt kul!

2010-03-10 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0