One Love

David Guetta ar i skrivande stund ca 500m fran mig. Han spelar pa Future Music Festival som ager rum pa Randwick Racecourse som jag ser fran balkongen. An sa lange har jag bland annat kunnat urskilja "when love takes over"och "love is gone". Min van som ar dar har lovat att ringa mig nar han spelar "memories".

Jag kommer aldrig forlata mig sjalv for att jag inte kopte en biljett. Men $125 for att hora honom (andra banden sog) nar man ar fattig student ar lite val saftigt. Forhoppningsvis kommer det fler tillfallen!

Idag var jag och Chrissy i Bondi Junction och kikade runt i olika megastora malls. Finns sa sjukt mycket fint och det ar plagsamt att ga runt och titta!

Himla fint vader idag ocksa, ca 30 grader, stralande sol och bla himmel!
(var tvungen att skriva det for jag vet mycket val vad ni har for vader hemma i sverige.. hehehehe...)

Imorn blir det pluggpluggpluggplugg

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Avis på allt du får se, höra o göra.

Avis på ditt väder.

Avis på hela dig!

2010-03-06 @ 19:20:19
Postat av: Mikael

Ha! Solsken och nån plusgrad. Finns det något bättre än vårsol! Din vinter närmar sig.... :D

2010-03-06 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0