"sangen" och "lararen"

Jag vet att jag har skrivit valdigt mycket positivt den senaste tiden, och det ar val bra, men idag tankte jag ta tillfallet i akt och klaga lite.

1. Min sang, som inte ens fortjanar att kallas for sang, forstor min kropp allt mer for varje natt som gar. Jag undrar seriost om de inte har fyllt madrassen med cement istallet for spiraler. Axlar, nacken och ryggen ar en enda stor muskelknut och jag fasar for hur det kommer vara om 1ar. Jag maste ta mig till IKEA eller liknande snarast och kopa en mjuk madrass och lagga ovanpa for det har funkar fan inte langre.

2. Min statistiklarare. Jag gick efter 20min idag for jag forstod seriost inte ett enda ord av vad han sa. Och det kanns ganska meningslost att sitta och stirra blankt pa power point slides medan han babblar pa i sin version av engelska. Jag satt, arligt, i flera minuter och verkligen forsokte lista ut vad han forsokte saga men det gick inte. Jag horde natt ord har och dar men mer an sa gick inte att tyda. Sa nu maste jag lista ut nar den lararen som ryktas ar bast har lectures sa jag kan smita in pa dem istallet. For det har funkar fan inte langre.

That's it for now!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ojojoj. Nä så här kan det ju inte va. Madrassen går ju i alla fall att göra nåt åt, så gör det!

2010-03-11 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0