Stress relief @ coogee

Jag kunde inte halla mig fran stranden idag. Det har varit over 30 grader hela dagen och jag satt och kampade med min uppsats redan tidigt imorse. Sa vid 14 bestamde vi (jag, Chrissy och Katy) for att dra till Coogee beach och njuta ett par timmar av solen. Och det var sa jaaavla najs! Stall mig pa en strand och all stress bara rinner av. Vagorna var gigantiska och extremt starka, helt sjukt! Chrissy ar van surfare sa hon tyckte det var skitkul medan jag fick dodsangest redan nar tarna nuddade vattnet, hehe.

I ett par timmar stekte vi pa stranden och pratade om allt och inget, himla skont. Maste papeka att vi GICK till och fran Coogee beach vilket totalt tar cirka 1h, fruktansvart hurtiga kande vi oss med tanke pa att halva vagen ar uppfors och andra halvan nerfors, i 30 graders varme.
Imorn ar det statistikprov och jag har lite smatt panik om man sager sa. Det blir att trycka in sa mycket som mojligt ikvall, som pa den gamla goda VRG tiden ;)
All skit i skolan ar som sagt mandag, tisdag och onsdag, darifran kor vi fullt os (dock inte medvetlos, denna helg var tydligen ganska traumatisk da en av mina tjejkompisar pa vag hem fran krogen igar i princip rakade snubbla over varan dackade killkompis, mitt pa gatan. Illa illa, han har daremot fatt veta att han lever sa forhoppningsvis hander det inte igen.. Eller rattare sagt, nasta gang tanker jag fan ha honom i ett koppel och se till att han inte gor natt dumt). Men iallafall, jag ska har riktigt ROLIGT nasta helg!!
Pa onsdag ar det free nudels day har pa skolan! Det ar slags demonstration mot att det australiensiska studiebidraget ar alldeles for lagt, sa skolan bjuder pa gratis lunch! Sweet.
Nu ska jag plugga lite till och sen fixa middag!
Hoppas allt ar underbart i stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0