Tutorials, blamarke och pannkakor

Min forsta tutorial ar nu avklarad. Business & Economic Statistic och jag satt som ett fragetecken i 1 timme. Det har kommer inte bli en rolig kurs.

Forhoppningsvis gar Accounting & Financial Management i eftermiddag battre, dar ar jag iallafall forberedd!

Helgen var grym! Lordags var ju jag och Chrissy som sagt i bondi junction under dagen. Kvallen spenderades pa fest med andra village bor och vi sprang mellan en massa olika lagenheter for sakerhetsvakten foljde efter oss och sparkade ut oss vart vi an gick for vi var tydligen for hogljudda. Hehe.
Himla rolig grej, nar vi vart utsparkade fran 1 lagenhet och skulle ta hissen ner, akte den upp istallet for att slappa av nagra andra. Nar vi sen ar pa vag ner igen stannar hissen pa vaningsplanet vi precis blivit utkastade ifran. Dorrarna oppnas och dar star sakerhetsvakten och kollar surt pa oss. "dude we're really TRYING to bounce!" sa en av killarna och jag tror aldrig jag har skrattat sa mycket. Det ar svart att forklara men det var sa javla komiskt!

Nar vi sprang upp i trapphuset (varfor vi gjorde det nar de finns hiss ar en bra fraga) foll jag handlost frammat och landade med sidan av brostkorgen pa trappstegen. Det gjorde forjavla ont och jag var 100% saker pa att jag brutit revbenen. Nagra minuter senare var det glomt och vi begav oss till mcdonalds. Hur farligt tror ni inte att det ar att bo 3min fran donken och 10min fran kfc???

Iallafall, nar jag vaknade i sondags kunde jag konstatera att jag inte har brutit natt revben men att jag ar ett brutalt stort blamarke som gor GANSKA ont. Aldrig mer trappor nattetid.

Igar var det myssondag. Sovmorgon och slappa kombinerat med plugg. Pa kvallen var jag och Chrissy pa Coles och handlade mat. Vi fick en briljant middagside och plockade pa oss pannkaksmix (89cent), glass, jordgubbar och lonnsirap.

Hemma igen slangde vi ihop den godaste middagen EVER! Perfekt stekta pannkakor, hackade och sockrade jordgubbar, vaniljglass och sen sirap pa toppen. Vi at 8 pannkakor var och kunde knappt andas efterat. Men det var sa SJUKT gott! Vi har bestamt att det ar sondagstradition fran och med nu.

Nu ska jag kila hem, ata lunch och sen bege mig till nasta tutorial och dar efter en 2h lang accounting lecture!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men du ska ju va rädd om dej, har jag ju sagt...

2010-03-08 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0