Pixies!

Ja, det var alltsa for 6 veckor sen som jag lamnade lilla landet lagom. Mitt statistikprov idag gick skit och for att slippa plugga management slanger jag upp de forsta bilderna! Lagenheten och mitt rum far ni se nar det inte ser ut som en svinstia har, hehe. Men jag maste fan bli battre pa att ta kort!! Det ar pinsamt var lite jag har haft med mig kameran! Pa torsdag pa batturen ska den definitivt med iallafall!
Det var ju en ganska cool kansla nar vi flog in over sydney.. Efter en 33h lang resa.
Stolt immigrant!!
Commerce courtyard! Dock har jag bara 1 tutorial i den har byggnaden, resten ar lite overallt runt om campus
Library lawn
Bibilioteket, 10 vaningar bocker.
Utsikten fran en av vara balkonger, pretty sweet ey?
Andra balkongen
20-30min promenad bort ligger Coogee, PRETTY SWEET EEEYY???
Det ar mysigt att spionera pa sina grannar pa kvallarna
Jag garvade ganska hogt nar jag sag den har skylten for forsta gangen. Antar att det ar for oss internationella studenter som inte ar vana vid toaletter.
En kvall hade mina vanner pennor i en massa farger, och tyckte att det var en himla rolig ide att rita pa mig. Den har bilden togs daremot runt 04.30 sa det mesta hade forsvunnit. Till exempel stog det BOOM! under nyckelbenen.
Men jag hamnades ganska bra.
Nej for fan, management var det.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh så najs. Så häftigt att lära känna en ny stad!

2010-03-22 @ 09:08:33
Postat av: cicci

BILDER!!! ser underbart ut :)

2010-03-23 @ 15:12:46
Postat av: Gurr

Ikiiiiiis!



Ser fint ut. =)

2010-03-27 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0