Inspection

Hey! Klockan ar 23.15 har och jag sitter med min managementuppsats. Koncentrationen ar val inte direkt pa topp och bade Facebook och bloggen ar valdigt mycket roligare att agna sig at hehe..
.
Iallafall. For nagon vecka sen fick vi mail om att Village kommer ha inspektioner av alla lagenheterna och att innan det ar ens egen lagenhets tur kommer vi fa ett mail 48h innan med en forvarning och en lista pa hur vi ska stada. Idag runt 18 fick Chrissy ett mail (jag fick inget) dar det star att IMORN nan gang mellan 10-19 kommer vi och inspekterar erat crib. Bifogat var en lista med over 30 olika grejer som vi maste gora innan, bland annat tvatta alla fonster och generellt stada varenda millimeter av hela lagenheten.
.
Vad hande med "48h innan"?? Inte 14h!! Jag sa pa en gang att det finns inte en chans i hela varlden att jag tanker spendera hela kvallen at att panikstada nar jag har en uppsatsinlamning imorn. No way in hell. Sa vi gick ner till receptionen och sa att det var ganska respektlost av dem att krava att vi ska hinna stada pa san kort tid, sa vi fick inspektionen senarelagd tills pa onsdag.
.
Sa imorn, nar jag antligen ar fri fran mina assignments innan finals borjar ska jag spendera hela kvallen med att stada. Wooohooo.
.
I koket har vi 2 sidor som ser ut sa har, gigantiska glasdorrar. Fragan ar hur man tvattar sanna utan fonsterputs och utan trasor. Funkar diskmedel och tvattsvamp? ;)
.
.
Annars har det inte hunnit handa sa mycket sen sist! Aterkommer nar det finns natt spannande att beratta.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Diskmedel är faktiskt ingen dum idé. Det brukar funka bra. Men skarpa vorje ju bra förstås, det blir väldigt mycket torka, annars.

För övrigt är livet fullt av överraskningar ;-)

2010-05-18 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0